woensdag 27 juli 2016

Voetbal

Nu het niet meer zo warm is, weer een kaartje gemaakt. Mijn zoontje wou wel weer eens helpen. Het gaat hem dan om het draaien aan Double Do XL. Maar ook wel meegedacht aan het kaartje zelf. Het is een voetbal kaartje geworden voor een jongetje dat 9 jaar wordt.



Ik heb de volgende materialen gebruikt: Marianne Design Pretty Paper Bloc PK9099 Country Home, Collectables COL1335 Voetbaltenue en bal, COL1336 beker en COL1343 schilden, Craftables CR1281 slinger. Linnenkarton wit 13,5 x 27 cm, zilver karton en Papicolor donkergroen. Distress Ink Vintage Photo. Zwarte inkt.

Ik heb de kaart zo gemaakt: Vouw het linnenkarton dubbel. Snij van dessinpapier een vierkant van 13 x 13 cm. Stans de schilden uit dessin papier en donkergroen en de slinger uit zilver karton. Bewerk de randen van de schilden, het dessinpapier en kaart met de Vintage Photo. Stans en embos het voetbaltenue uit dessinpapier, de beker uit zilver karton en de bal uit wit. Bewerk de bal als deze nog in de mal zit met zwarte inkt. Bewerk het voetbaltenue als deze nog in de mal zit met Vintage Photo.
Plak alles volgens voorbeeld op de kaart.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!
Groetjes Petra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten