vrijdag 27 mei 2016

Vos

Gisteren dit vrolijke kaartje gemaakt voor de challenge van Marianne's design Divas. Daarbij heb ik het vosje gebruikt. Een hele leuke mal van Eline Pellinkhof zij maakt vele leuke mallen voor Marianne Design. Ik ben een grote fan van de mallen van Marianne Design. Alle mallen die ik heb komen van haar.





Dit heb ik gebruikt: linnen karton wit, karton geel, wit, zwart, licht roze, licht- en donker groen en bruin, MD Paperbloc Don & Daisy PK9107, Collectable Vos COL1355 en Ballonnen COL1378, Craftable boom CR0203, Creatable gras LR0204 en Gefeliciteerd LR0220.

Snij en dubbele kaart van 13,5 x 13,5 van wit linnen karton. Mag natuurlijk ook ander wit karton zijn. Snij van geel een vierkant van 13 x 13 en van het design papier 12,5 x 12,5. Stans en embos de vos uit bruin, wit zwart en lichtroze de boom uit licht groen, het gras uit donker groen en de ballon uit geel en plak het geheel op de kaart. Het touwtje van de ballon loopt achter langs de vos naar de staart. Daarvoor kun je het beste de kop er later op plakken, dus eerst hermelijnen met de staart, dan touwtje stempelen en dan kop er op plakken.

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!


Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten