donderdag 19 mei 2016

Welkom

Van harte welkom op mijn blog.

Dit is het laatste kaartje wat ik gemaakt heb. Hier heb ik de volgende producten van Marianne Design voor gebruikt. LR0220 Gefeliciteerd, LR0309 Ovaal label, LR0398 Build a rose en PK9123 Paperbloc sweet roses. Verder nog Papicolor anjerwit, zalmrose en lila, strass steentjes en Memento sweet plum.


Snij een kaart van 13,5 bij 13,5 anjerwit. zalmrose 13 bij 13 en dessinpapier 12,5 bij 12,5. Het label heb ik gestanst in anjerwit, op dessinpapier en met potlood langs de binnenkant getekend en op lila met potlood langs de buitenrand. De roos, blaadjes en tekst door de Double do xl gehaald en de roos bewerkt met inkt. Dan het geheel op elkaar geplakt.
Ik gebruik vaak de dunne papicolor zodat het geheel niet te zwaar wordt. Bij deze kaart heb ik voor de zalmrose en lila het dunne papier gebruikt.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!

 
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten