vrijdag 14 oktober 2016

Muisje

Hallo allemaal. Ja daar ben ik alweer. Heb afgelopen 2 weken wat kaarten gemaakt die ik hier nog niet geplaatst heb. Deze keer een muisje in het bos met bramen. Een verjaardagskaartje voor een neef.

 
 
Materialen: Kraft karton.
Papicolor papier: anjerwit, karton: olijfgroen, legergroen, mosgroen, kerstgroen, anjerwit, steenrood, mosterdgeel, nootbruin, donker bruin en anjerwit.
3d knipvel Doemaar 11053-313.
Marianne Design: Pretty Paper Bloc PK9138 Canadian Fall, Craftables CR1336 herfstbladeren, Creatables LR0430 Leaf Doily en LR0372 Paddestoelen.
Amy Design ADD10075 Herfst.
Okergele inkt
 
 
Werkwijze: Snij van kraft een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 cm, van anjerwit een enkele van 13 x 13 cm en een strook van 2,8 x 13,5 cm. Snij van dessinpapier een enkele van 12,5 x 12,5 en een strook van 2,5 x 13,5 cm.
Stans/embos de doily uit olijfgroen, de bladeren uit steenrood en mosterdgeel, paddenstoel en tekst uit anjerwit.
Beïnkt in de mal de paddenstoel met geel en uit de mal nog heel licht.
De tekst heb ik ook nog bewerkt met inkt en een kwastje.
Stans/embos de blaadjes uit verschillende kleuren. Ik heb gebruikt legergroen, mosgroen, kerstgroen, nootbruin en donkerbruin.
Knip het 3d plaatje uit.
Plak alles volgens voorbeeld op de kaart. De doily heb ik alleen op het strookje eronder geplakt.
 
 
Veel plezier met het maken van de kaart!
 
 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Berichtjes vind ik heel leuk en lees ze altijd!
 
 
 
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten