dinsdag 1 november 2016

Gewonnen

Hallo allemaal! 
Daar ben ik weer, want zoals ik in mijn vorige bericht schreef. Ik loop iets achter.

Een paar weken geleden heb ik meegedaan aan de winterweggever op het blog van Eline Pellinkhof.  En je raad het al, ik heb gewonnen.

Een mooie set Collectables ontworpen door Eline.



 
 
Ik ben er heel erg blij mee. Ze zijn ook zo mooi en leuk.
Intussen heb ik er ook een kaartje van gemaakt. Mijn zoontje vindt de Husky heel leuk, dus daar een kaartje van gemaakt. Ben er stiekem een beetje verliefd op. Vind het kaartje zo leuk geworden.
 
 
 
 
Materialen: Papicolor: hagelwit, ravenzwart, muisgrijs, wolkengrijs, lichtroze, cerise.
Linnenkarton wit
Marianne Design: Collectables: COL1414 Husky, COL1415 Slee en COL1363  Bellen, Craftables: CR1378 Tiny's Pine, Pretty Paper Bloc PK9100 Wintertime.
Bakkerstouw lichtgrijs
 
 
Werkwijze: Ril en vouw het linnen wit doormidden.
Snij van cerise een enkele kaart van 12,5x12,5 cm en van dessinpapier 12,2x12,2 cm.


Stans de Husky uit muisgrijs, wolkengrijs, hagelwit, ravenzwart en lichtroze.
De slee uit muisgrijs, wolkengrijs en dessinpapier.
Het ijs uit wit en wolkengrijs.
Het takje uit wit en de bellen uit cerise.
Plak de Husky, ijs en slee in elkaar.
Hang de bellen aan een stukje touw aan de tak. Ik heb het touwtje door een gaatje heen gehaald.
Plak alles volgens voorbeeld op de kaart.


Veel plezier met het maken van de kaart!


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Berichtjes vind ik heel leuk en lees ze altijd!


Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten