maandag 7 november 2016

Konijntjes

Hallo allemaal! Ja ik heb nog een kaartje. Voor een vriendin die binnenkort jarig is. Ik heb pas een aantal stansen besteld. Daar zat dus ook de mooie stans van Anja bij.
Dus gelijk een kaartje er mee gemaakt.

 
 
Materialen: Papicolor nootbruin, Stans of mal van Marianne Design Creatable LR0445 Anja's Cirkel XL, knipvel MB0163 Mattie's Mooiste. Stempel Proficiat, ik weet niet meer van welk merk die is.
 
 
Werkwijze: Snij van nootbruin een dubbele kaart van 13,5x13,5 cm.
Plak de stans erop of stans/embos de mal van Anja's cirkel.
Knip het plaatje uit en plak op de cirkel.
Stempel de tekst.
Omdat ik de mal van zichzelf al heel mooi vind heb ik er verder niets bij gedaan.
 
 
Veel succes met het maken van de kaart!
 
 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Berichtjes vind ik heel leuk en lees ze altijd!
 
 
Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten