maandag 8 augustus 2016

Hartelijk Gefeliciteerd

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een tante. Ze houdt van tuinieren en bloemen.
Ik vind de bloemen mooi en de kleuren grijs en lila passen ook mooi bij elkaar.
Een beetje chic.


 
 
 
Materialen: Avec lila linnenkarton 15 x 30 cm, wit linnenkarton
Dessinpapier Craft Sensations Mix & Match joy & happiness
Plaatje Decotime Glitter embossed stickers. Allebei van de Action.
De siermal is van Joy Crafts, het label van Marianne Design en de vlinders komen van een pons. Ik heb niet kunnen achterhalen welk nummer. Dus als iemand het weet?
 
 
Je maakt de kaart zo: Snij van lila een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 cm, van wit een enkele van 13 x 13 cm en van dessinpapier 12,5 x 12,5 cm.
Snij van lila een strook van 3,4 x 13,5 cm en van dessinpapier 3 cm x 13,5 cm.
Mat de stans op een stuk lila en knip langs de stans uit.
Plak alles op de kaart volgens voorbeeld.
 
 
 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!
Groetjes Petra 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten