donderdag 11 augustus 2016

Herfst

Het lijkt wel herfst met dit weer. De nieuwe Marianne Design materialen zijn ook weer zo leuk. Helaas heb ik alleen nog maar het Pretty Paper Bloc. De rest is nog in bestelling. Dus heb ik die alvast gebruikt met de oudere herfstmallen van vorig jaar.
Het kaartje is voor het zoontje van een vriendin die volgende maand 9 jaar wordt.



Materialen: Linnenkarton 13,5 x 27 cm crème, Papicolor:papier steenrood, karton fiëstarood, helderwit, nootbruin, donkerbruin, legergroen, mosgroen, donkergroen, kerstgroen, mosterdgeel
zilverkarton
Marianne Design: Pretty Paper Bloc: PK9138 Canadian fall
Craftables: CR1254 Perkament en label, CR1336 Herfstbladeren
Collectables: COL1368 Egel
Creatables: LR0372 Paddestoelen, LR0373 Eikel met blad, LR0374 Hark, LR0378 Spar, LR0220 Gefeliciteerd
Inkt: donkerbruin, donkergroen en wit


Ik heb de kaart als volgt gemaakt: Ril en vouw de kaart doormidden. Snij van steenrood een vierkant van 13 x 13 cm. Van dessinpapier de CR1254 stansen.
Stans het egeltje in donkerbruin, nootbruin en caramel, de paddestoelen in rood en wit. De grote paddenstoel bewerkt met witte inkt.
De spar in nootbruin en mosgroen. De eikels en blad in donkergroen en nootbruin. De eikels bewerkt met bruine inkt en bladeren met groene inkt.
De herfstbladeren in diverse kleuren, Gefeliciteerd in rood en de hark in zilver en rood.
Plak het egeltje de paddestoelen, spar, eikel met blad en hark op elkaar.
Plak dan alles volgens voorbeeld op de kaart.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!
Groetjes Petra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten