maandag 19 september 2016

Herfst

Hallo allemaal. Ik heb nog een herfstkaartje gemaakt voor de dochter van een vriendin die 13 jaar wordt. Vind het altijd moeilijk om een kaartje te maken voor deze leeftijd. Ik vind het eekhoorntje ook wel heel leuk. Dus heb die gebruikt voor dit kaartje. Hopelijk vind ze het leuk.


 
 
 
Materialen: wit linnenkarton 13,5 x 27 cm.
Papicolor karton: mosgroen, steenrood, nootbruin, donkerbruin.
Karton lichtbruin voor snoet en borst.
Marianne Design: Basic Paper Bloc PK9127 Watercolour, Collectables COL1410 Eekhoorn, Craftables LR0373 eikenblad, LR0430 blad.
Amy Design: ADD10075 Herfst
Craft Unlimited: embossingfolder herfstbladeren (Boekenvoordeel)
 
 
Werkwijze: Ril en vouw de witte kaart doormidden. Snij van het watercolour papier een vierkant van 13 x 13 cm. Stans het eekhoorntje met steenrood, donkerbruin en lichtbruin. Stans het eikeltje 4x uit mosgroen en nootbruin.
Stans en embos het eikenblad 2x uit mosgroen en van het andere blad uit nootbruin 3x de grote en 1x de kleine.
Stans en embos de tekst uit steenrood.
Plak het eekhoorntje in elkaar met een eikeltje tussen zijn pootjes.
Knip de eikenbladeren los van elkaar.
Plak alles volgens voorbeeld op de kaart.
 
 
 
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Berichtjes vind ik heel leuk, ik lees ze altijd!
 
 

Groetjes Petra

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten