vrijdag 2 september 2016

Vliegen

Het is alweer even geleden dat ik iets geplaatst heb. Maar ik heb niet stil gezeten hoor! Maar met de vakantie is het er niet van gekomen om achter de laptop te gaan zitten.
Ik heb o.a. het volgende kaartje gemaakt. Een vintage kaartje met een vliegtuig.


Ik heb de volgende materialen gebruikt: Kraft karton 13,5 x 27 cm, Papicolor papier hagelwit, karton hagelwit en korenblauw. Zilverkarton.
Marianne Design: 3d knipvel VK9509 Vintage, Pretty Paper Bloc PK9116 Vintage men, Craftables CR1240 Passe Partout vierkant, CR1324 Bouten, moeren en tandwielen, Creatables LR0289 Silhouet men, LR0220 Gefeliciteerd.
Inkt: Distress Ink Vintage Photo en Memento Danisch Blue.

Je maakt de kaart als volgt: Vouw en ril het kraft karton doormidden. Snij van wit papier en vierkant van 13 x 13 cm en van dessinpapier 12,5 x 12,5 cm. Bewerk de randen allemaal met Vintage Photo.
Stans het Passe Partout uit kraft en wit karton. Bewerk het witte gedeelte met Vintage Photo. Plak de delen op elkaar.
Knip het 3d plaatje uit en plak op de Passe Partout.
Stans het silhouet uit korenblauw en de tekst uit kraft. Beïnkt de kraag met Danisch Blue en de rand met Vintage Photo. Bewerk de tekst ook met Vintage Photo.
Stans de bouten, moeren en tandwielen uit zilverkarton.
Plak dan alles volgens voorbeeld op de kaart.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!


Groetjes Petra 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten