maandag 13 juni 2016

Gefeliciteerd

Deze maand is mijn zwager jarig en wordt 42 jaar. Ik heb een strand kaartje voor hem gemaakt.

 


Ik heb de volgende materialen gebruikt: kraft karton 13,5 x 27 cm, papicolor azuurblauw en hagel wit (100 gram), Marianne Design knipvel IT 586, Creatable LR0359 VW bus, LR0220 gefeliciteerd, Craftable CR1348 hout, Pretty Paper Bloc PK9134 driftwood, distress ink iced spruce, Memento Summer sky en Avec bruin.


Je maakt de kaart als volgt: Vouw het kraft karton dubbel. Snij van azuurblauw een vierkant van 13 x 13 cm en hagelwit 9 x 9 cm. Snij van het dessinpapier een vierkant van 12,5 x 12,5 cm. Bewerk de randen van het dessinpapier en papier met bruine inkt. Knip het plaatje uit. Plak dit alles op de kaart. Stans en embos het hout (2x) en VW bus. Bewerk de bus en het hout met inkt als deze nog in de mal zitten. Stans de tekst uit en plak alles op de kaart.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!



Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten