donderdag 23 juni 2016

Piraat

Volgende maand wordt mijn zoontje 10 jaar en hij wil graag een kaartje met een piraat. Deze stempel heb een paar jaar geleden gekocht en komt dus goed van pas.





Ik heb de volgende materialen gebruikt: stempel piraat met achtergrond papier van Kars, stempel strand CS0969 en stempel cijfers COL1335 van Marianne Design, stempel feestje enz., merk weet ik niet meer, kaftpapier, Papicolor donkerblauw en narcisgeel 160 gram, Distressing tool.


Je maakt de kaart als volgt: snij van kraftkarton een dubbele karton van 15 x 15 cm, lichtgeel 14,5 x 14,5 cm. Stempel op het lichtgeel de stempel van strand. Snij van dessinpapier een strook van 6,2 x 14 cm. Knip het touw uit het dessinpapier. Stempel de piraat op aquarelpapier en kleur in. Ik heb aquarelpotloden gebruikt. Snij de stempelafdruk uit op 7 x 9,5 cm. Snij van donkerblauw en rechthoek van 7,5 x 10 cm. Bewerk de randen van de stempelafdruk en de donkerblauwe rechthoek met een Distressing tool. Plak alles op de kaart volgens voorbeeld. Aan de binnenkant heb ik de teksten gestempeld en 10.



Bedank voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten