vrijdag 10 juni 2016

Uitrusten

Op het blog van Tineke van der Linden zag ik een mooie kaart met het nieuwe label van Marianne Design. Ik dacht die ga ik ook eens maken. Met een beetje hulp van Tineke hoe ze kaart had gemaakt, ben ik de aan de slag gegaan.



 
 
 
Ik heb de volgende materialen gebruikt: van Marianne Design Creatable LR0425 Anja's label, LR0423 deck chair, Knipvel IT585 Tiny's Sand & sea 1, Pretty Paper Bloc PK9134 Driftwood, Papicolor (160 gram) donkerblauw en wit, Kraftpapier, Memento Danish Blue en 2 strass stenen.
 
 
 
 
Je maakt de kaart als volgt: Snij strook donkerblauw van 10,5 x 27,5 cm, ril deze doormidden en vouw dubbel. Leg de mal iets boven de vouw en stans deze. Vouw de bovenste label doormidden naar voren. Stans de label nog een keer maar dan enkel. Stans en embos de sierlabel 2x uit wit.
Knip het plaatje uit en plak deze achter de sierlabel en plak deze dan op de losse blauwe label.
Stans de strandstoel 2x uit kraftpapier en wit. Bewerk de zitting met inkt en knip deze uit en plak op de kraft strandstoel.
Plak de strandstoelen op het label.
Voor de onderste label plak je achter de witte sierlabel een stuk desisinpapier en dan plak je die op de blauwe label. Stans de bloem uit wit en blauw karton. De grootste blauw, dan wit en zo verder en plak op de onderste label. Plak hier ook nog 2 strass stenen op als stopper.
 
 
 
 

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!


Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten