vrijdag 10 juni 2016

Zwanger

Een ex-collega van me is zwanger en daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden.
Omdat ik geen mallen of plaatjes heb die met zwangerschap te maken hebben is het een kaartje met tekst geworden. Wel nog een hartje en een bloemetje erbij ter versiering.




De volgende materialen heb ik gebruikt: Van Marianne Design: Collectable COL1365 hartje, COL1350 alfabet, Craftable CR1356 Flowerset Fancy, Creatable LR0220 gefeliciteerd, LR0413 Hearts & cotton lace, Pretty Paper Bloc PK7050 Eline's Babies, Papicolor sering (100 gram), linnenkarton wit 13,5 x 27 cm en Memento Lulu lavender.


Je maakt de kaart als volgt. Snij van sering een vierkant van 13 x 13 en van dessin papier 12,5 x 12,5 cm. Ril het witte linnenkarton doormidden en plak de 2 vierkanten erop. Snij een strook wit linnenkarton van 13,5 x 3 cm en stans daar de hartenrand uit. Plak deze bovenaan de kaart. Stans de letters voor zwanger, gefeliciteerd, bloemetje en hartje uit. Het bloemetje heb ik nog beïnkt. Plak dit ook op de kaart.


Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!

Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten