vrijdag 17 juni 2016

Trui

Eindelijk weer eens een haakbericht. Het heeft nogal wat tijd gekost om de trui af te krijgen. Vaak uithalen om tot de juiste wijdte te komen. Toen had ik te weinig aan garen. Had het al een jaar geleden gekocht en was nu niet meer verkrijgbaar. Ander bijpassend garen erbij gekocht. Weer delen uitgehaald om het nieuwe garen er tussen te verwerken. Toen de mouwen te lang en ingekort. Maar dit is het dus geworden.


 
 
 
Voor het model heb ik een patroon van Drops Design. Ik heb een andere steek gebruikt omdat ik deze steek met het garen dit ik wou gebruiken niet mooi vond.
 
 
Deze steek heb ik gebruikt.
 
 
 
Ik heb de trui gehaakt met Kartopu cotton spray en Katia Alabama en haaknaald nr. 5




Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!


Groetjes Petra

2 opmerkingen:

  1. leuke trui met een mooi patroon er in gehaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroon en was juist op zoek naar een patroon voor een winter trui.Deze wordt het.

    BeantwoordenVerwijderen