donderdag 23 juni 2016

Kaartje leggen

Weer eens een mannenkaartje gemaakt. De man in kwestie houd wel van kaarten, dus ik vond dit wel toepasselijk. Als ik een kaartje maak voor iemand probeer het altijd een beetje persoonlijk te maken.




Ik heb de volgende materialen gebruikt: groen en lichtgeel kaartkarton, lichtblauw linnenkarton, Marianne Design Pretty Paperbloc All for the men PK9101, Creatable Gefeliciteerd LR0220, Craftable Basic passe partouts CR1360, 3D afbeelding uit boekje van Mireille en groene strass steentjes.

Je maakt de kaart als volgt: Snij een dubbele groene kaart van 13 x 13 cm, lichtgeel 12,5 x 12,5 cm en dessinpapier 12 x 12 cm. Snij een strook lichtgeel van 2 x 13 en dessinpapier 1,8 x 13 cm. Stans uit lichtblauw de cirkel. Knip het 3D plaatje uit. Plak alles volgens voorbeeld op de kaart en versier met de strass steentjes en de uitgestanste tekst.



Bedankt voor je bezoek aan mijn blog, en berichtjes vind ik leuk en ik lees ze altijd!


Groetjes Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten